mandag den 31. december 2012

Go-card

På min væg i badeværelset, nærmere betegnet ved siden af toilettet, har jeg hængt et kortstativ fra "Go-card". Jeg har gennem mange år samlet diverse kort fra cafeer, biografer og andre gode steder. Disse kort har altid fascineret mig og jeg syntes, det er et fantastisk medie, som jeg endda også har brugt i min undervisning.  Jeg opdagede ved et tilfælde, at man kan købe et stativ til kortene, det samme som det, der hænger rundt omkring på landets cafe'er. Det måtte jeg bare eje! Det har til stor morskab, tanker og hygge hængt på vores badeværelse, gennem et par år nu. Desuden er jeg nu til stadighed på jagt efter sjove, hyggelige og underfundige kort alle steder. Jeg kan ofte tydeligt se, at mine gæster hygger sig, når de sidder på tønden, de laver nemlig "uorden" i mit system, hvis man da kan sige jeg har det og det kan jeg godt lide.
Men i denne elektroniske tidsalder, er dette desværre på vej ud. Der er dog ingen grund til fortvivlelse, da man på Go-cards hjemmeside nu kan sende disse sjove kort elektronisk. Og de sælger stadig deres kortstativer for kun 300,- www.go-card.dk


Så kan alle nå....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar