tirsdag den 1. januar 2013

Godt nytår!

Lad mig starte med at ønske et godt nytår til alle. For mange er dette tidspunkt på året træls. Det er en årstid med kulde, sjap, mørke og uendelig lang tid til de lysere tider, men min far sagde altid, at det var en god tid! Det han mente var, at vi på dette tidspunkt af året går 2 x forår og sommer i møde og kun 1 vinter... Det havde han jo evig ret i, så på med ja-hatten og ønsk hinanden godt nytår og glæd jer over, at vi går lysere tider i møde.
Nogle af mine tidligere kreationer
 

Nu har jeg haft denne blog i nogle dage og er ret glad for den, men jeg er nødt til at lave nogle ændringer. Bl.a. har jeg fået kritik for navnet på bloggen, da det nuværende navn ikke siger noget om hvem jeg er og hvad jeg laver. Det bliver ændret i nær fremtid, det samme gør designet. Jeg kan da starte med at afsløre at noget af det jeg elsker at lave mest, når jeg er kreativ er at filte. Jeg elsker ulden og dets fantastiske muligheder, de mange farver, som det produceres i, og hvor let og lækkert et funktionelt materiale det kan formes til. Jeg har nogle dejlige kolleger, der også kan lide at filte, vi har haft mange gode timer sammen i uldens tegn og jeg lover, at vi skal have mange flere i dette spritnye år. Så I kan få en masse kreationer at se  på denne blog.

2 kommentarer: