lørdag den 13. april 2013

Nu, er det forår! Jeg kan mærke det. Det er simpelt hen så skønt. Alle frøposer og andet godt til haven er hevet frem fra gemmerne. Nu skal der planlægges. Det er simpelt hen intet mindre end herligt.
Desuden skal jeg have bestilt et mønster til en taske, som jeg har købt stof til, sidst jeg var på messe med min gode kollega Grethe. Vi havde en herlig dag og det er tydeligt, at se på farverne i noget af det indkøbte, at der var gået forår i den allerede midt i marts.
Gobelinstoffet skal bl.a. bruges til føromtalte taske. Den vender jeg tilbage til senere. Men som I kan se, så er jeg allerede startet og har syet en lille pung/taske til mit hækle- eller sytøj.
God 1. forårsweekend til jer derude.

Indkøb i marts i Middelfart
Til hækle-/sytøj


Ingen kommentarer:

Send en kommentar